Ozhanmanavsenligi2
Ozhanmanavsenligi2
Ozhanmanavsenligi2

ÖZHAN MANAV ŞENLİĞi

Markamızın farklı ürün kategorilerinde vereceği satış hizmetini güçlendirecek bir proje daha hazırladık. Bu doğrultuda, projemizde markamızın hizmetini “manav” kategorisi çerçevesinde daha geniş bir çerçeve ile buluşturduk.

Özhan’ın “değer katma” ilkesi çerçevesinde, manav ürünleri kategorisinde yaptığımız kampanya ile alt markalaşmayı sağlayarak markamızın konumlandırmasını güçlendirdik.

Gerçekleştirdiğimiz indirimler ile manav alışverişinde yüksek oranda bir artış sağlarken, aynı zamanda müşterilerin indirim sonrasında da manav alışverişlerini Özhan’dan yapmaya devam etmelerini sağlayarak sepet ortalamasını arttırdık.

İşe Bakış

İşe Bakış

Özhan markasının manav ürünlerini daha geniş bir kapsamda müşterilerle buluşturmak ve satış operasyonunu çeşitlendirmek adına gerçekleştirilen iş geliştirme çalışması.

İş: Özhan Market
Format:Dijital, Konumlandırma, Satış Arttırma, Alt Markalaşma, İş Geliştirme

ÖZHAN MANAV ŞENLİĞİ

ÖZHAN MANAV ŞENLİĞİ