Screenshot 1
Screenshot_1
Screenshot 1

ÖZHAN MARKET - ŞARKÜTERİ ŞENLİĞİ

Markamızın farklı ürün kategorilerinde vereceği satış hizmetini güçlendirecek bir proje hazırladık. Bu doğrultuda, projemizde markamızın hizmetini “şarküteri” kategorisi çerçevesinde daha geniş bir çerçeve ile buluşturduk.

Özhan’ın “değer katma” ilkesi çerçevesinde, şarküteri ürünleri kategorisinde yaptığımız kampanya ile alt markalaşmayı sağlayarak markamızın konumlandırmasını güçlendirdik.

Gerçekleştirdiğimiz indirimler ile şarküteri alışverişinde yüksek oranda bir artış sağlarken, aynı zamanda müşterilerin indirim sonrasında da şarküteri alışverişlerini Özhan’dan yapmaya devam etmelerini sağlayarak sepet ortalamasını arttırdık.

İşe Bakış

Özhan markasının şarküteri ürünlerini daha geniş bir kapsamda müşterilerle buluşturmak ve satış operasyonunu çeşitlendirmek adına gerçekleştirilen iş geliştirme çalışması.

İş: Özhan Market
Format:Dijital, Konumlandırma, Satış Arttırma, Alt Markalaşma, İş Geliştirme

ÖZHAN MARKET – ŞARKÜTERİ ŞENLİĞİ

ÖZHAN MARKET – ŞARKÜTERİ ŞENLİĞİ