Ozhan 2
Ozhan-2
Ozhan-1
Ozhan 2Ozhan 1

ÖZHAN'LA HAYAT Bİ KARE PROFESYONEL VE MOBİL KATEGORİ ULUSAL FOTOĞRAF YARIŞMASI

Özhan markası için dijital tabanlı ve yüksek etkileşim sağlayacak bir proje hazırladık. Projenin amacı fotoğraf sanatçılarının ve mobil fotoğrafçıların yarıştığı hayata dair bir kurgu oluşturmaktı.

Markanın değer katma ve hep yanımızda olma vaadini pekiştirdik. Yarışmaya katılan 1000’lerce fotoğraf ve dijital etkileşim ile markanın iletişim amacını gerçekleştirdik.

Jüri üyelerinin ulusal bilinirliği ve yarışma öncesi prelansman sürecinin çok iyi yönetilmesi, projenin güçlenmesini sağladı.

Projenin kusursuz işlemesinde Özhan Market Genel Müdürü İbrahim Özhan, Pazarlama Müdürü Murat Küçük ve Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Ayşen Yılmaz’ın vizyon ve iradeleri çok önemli bir faktördü.

İşe Bakış

Hayata dair kareleri yakalayan Özhan dostlarını etkileşimli bir Fotoğraf Yarışmasında buluşturmak ve markanın sosyal ve lider duruşunu vurgulamak.

İş: Özhan
Format: Dijital, Konvansiyonel, Real Time Event

ÖZHAN’LA HAYAT Bİ KARE PROFESYONEL VE MOBİL KATEGORİ ULUSAL FOTOĞRAF YARIŞMASI

ÖZHAN’LA HAYAT Bİ KARE PROFESYONEL VE MOBİL KATEGORİ ULUSAL FOTOĞRAF YARIŞMASI